Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn aangevraagde krant krijg?
Uw bestelling wordt meteen doorgestuurd naar de uitgever, zodat u zo snel mogelijk uw krant in huis heeft. Vlak na de aanvraag krijgt u een email met een bevestiging dat de bestelling goed is doorgekomen.

U moet bij dagbladen rekening houden met een verwerkingstijd van circa 5 werkdagen. Bij een populaire actie kan door de drukte de abonnementsaanvraag net iets langer in beslag nemen.

Kan ik iemand anders een abonnement kado doen?
Dat verschilt per titel. Een krant cadeau geven kan alleen als het expliciet vermeldt staat. U kunt het abonnement dan op een ander adres laten bezorgen.

Ik wil stoppen met een abonnement op de krant. Hoe moet ik opzeggen?
Heeft u een abonnement die geldt tot wederopzegging, dan moet u een brief sturen naar de uitgever van de krant. U kunt ook bellen met de klantenservice van de krant. Ga naar onze speciale pagina met alle contactgegevens van dagbladen. Op deze pagina vindt u telefoon- en adresgegevens van de klantenservice van kranten.

Heeft u een proefabonnement? Dan stopt het abonnement vaak automatisch, maar niet in alle gevallen. Weet u het niet zeker. Neem dan contact op met de klantenservice.

Kan ik meerdere krantabonnementen bestellen?
Ja, dat is geen enkel probleem. U kunt een abonnement op meerdere kranten tegelijkertijd nemen. U kunt niet tegelijkertijd meerdere (proef)abonnementen op dezelfde krant nemen op hetzelfde adres. Dezelfde krant op een ander adres ontvangen, bijvoorbeeld op uw werk, is wel mogelijk.

Hoe zit het met het bestelformulier? Moet ik alles invullen?
Ja, het is belangrijk dat u alle invulvelden vult met uw gegevens. Zo kan de bestelling zo snel mogelijk en zonder problemen doorgegeven worden aan de uitgever.

Ik woon in het buitenland. Kan ik dan ook een abonnement nemen op een Nederlandse krant?
De aanbiedingen op krantaanbiedingen.nl gelden alleen voor inwoners van Nederland, tenzij per krant iets anders is aangegeven.

Moet ik echt mijn rekeningnummer opgeven bij het bestellen, of kan ik op een andere manier betalen?

Voor de betaling moet je in de meeste gevallen tijdens het bestelproces een rekeningnummer opgeven. Via automatische incasso wordt dan elke maand het abonnementsgeld van uw rekening gehaald. Het bestelproces verloopt via een beveiligde verbinding. Uw rekeninggevens kunnen dus niet in de verkeerde handen vallen.

In sommige gevallen kunt u kiezen voor een acceptgiro. In de eerste week dat u de krant ontvangt krijgt een brief met acceptgiro thuis met het verzoek die te betalen.

Er gaat iets mis met het bestellen. Doe ik iets fout?

Als u het formulier helemaal invult en op de knop verzenden drukt dan krijgt een bevestigingspagina. Ook ontvangt u een email met daarin de bevestiging van uw bestelling. Lukt het versturen niet. Probeer eventueel met F5 de pagina te verversen en probeert u het formulier dan opnieuw in te vullen.
Dubbele aanvragen verwijdert het systeem automatisch. Gaat er nog steeds iets mis neem dan contact met ons op.

Ik heb eerder een abonnement gehad op een krant. Kan ik dan opnieuw een (proef)abonnement aanvragen?
Ja, dat is meestal geen probleem. Sommige kranten stellen soms wel de voorwaarde dat u niet recent abonnee mag zijn geweest. De meeste kranten hanteren een termijn van 1 t/m 3 maanden. Welk termijn er geldt staat op het bestelformulier.

Volgens mij heb ik een abonnement twee keer besteld. Wat nu?
Als u denkt dat u de bestelling twee keer heeft doorgegeven dan hoeft u niets te doen. Dubbele aanvragen worden automatisch verwijderd uit het systeem. U krijgt de krant niet twee keer thuisgebezorgd.

Staat uw vraag er niet bij. Neem dan contact op met onze klantenservice. Een email kunt u sturen naar info@krantaanbiedingen.nl.

 

FAQ: 1.86 / 5 (14 stemmen)

Veilig aankopen doen met Krantaanbiedingen