Klachtenregeling

Beste bezoeker,

Heb je een klacht over een niet ontvangen krant, een bestaand abonnement, bezorging of (financiële) afwikkeling van een krant, neem dan contact op met de desbetreffende uitgever van de krant zelf. Zij zijn hier voor verantwoordelijk. Je vindt hier alle gegevens van Nederlandse dagbladen.

Krantaanbiedingen.nl biedt alleen nieuwe abonnementen aan in samenwerking met de uitgeverijen van deze kranten.

Mocht je niet tevreden zijn met onze service dan raden we je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@krantaanbiedingen.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Met vriendelijke groet,

Krantaanbiedingen.nl


 

Klachtenpagina: 4.2 / 5 (5 stemmen)

Veilig aankopen doen met Krantaanbiedingen